سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

تجمع اعتراض‌آمیز اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی مقابل مجلس

خبرگزاری فارس: نمایندگان و اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی کشور فردا سه‌شنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع اعتراض‌آمیزی را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پی اقدام روز گذشته مجلس در تصویب قانونی علیه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که به موجب این قانون وقف اموال دانشگاه آزاد که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و حقوقدانان غیرقانونی بوده و در جهت حفظ ریاست فعلی این دانشگاه صورت می‌گیرد، نمایندگان و اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی کشور فردا (سه‌شنبه) با حضور در مقابل درب شمالی مجلس شورای اسلامی تجمع اعتراض‌آمیزی را برگزار می‌کنند.

در این تجمع که از ساعت 10 صبح فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد، نمایندگان و اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و جنبش عدالتخواه دانشجویی به همراه نمایندگان و اعضای شورای مرکزی تشکل‌های دانشجویی همه دانشگاه‌های تهران و برخی شهرستان‌ها حضور خواهند داشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8903310405
ادامه مطلب...

+ قلمی شده در  دوشنبه 89/3/31 توسط جعفر |  پژواک

امروز اخبار اعلام کرد که به بهانه طرح بررسی دانشگاههای غیر انتفاعی بحث بررسی وقف اموال دانشگاه آزاد در مجلس مطرح گردید و جالب است که رای آورد! (این هم از مجلس اصولگرا!)
با وجود انتقاد نمایندگان مخالف طرح و مرتبط دانستن این موضوع با بحث این روزهای دانشگاه آزاد یعنی برکناری جاسبی، ابتدا گفته شد که هدف از این طرح بررسی دانشگاههای غیر انتفاعی است و ربطی به دانشگاه آزاد ندارد ولی اشتیاق برخی نمایندگان مجلس به دانشگاه آزاد (خصوصا شخص عباسپور) کار را به جایی رساند که بحث وقف اموال این دانشگاه در مجلس مطرح و به تصویب رسید!(جالب است که از نظر فقهی چون مسئولین دانشگاه آزاد مالک دانشگاه شناخته نمی‌شوند حق وقف اموال این دانشگاه را ندارند!)
 می‌توان با اطمینان گفت بعد از تصویب کامل این طرح در مجلس، به علت تناقض آن با تصمیم شورای انقلاب فرهنگی در مورد دانشگاه آزاد، این طرح از سوی شورای نگهبان رد خواهد شد و بعد با اصرار همین نماینده های مشتاق دانشگاه آزاد کار به مجمع تشخیص مصلحت خواهد رسید و آنجا هم با حضور آقای رفسنجانی و هیئت همراه دیگر تکلیف کار از همین حالا روشن است!
با توجه به این موضوع از همه وبلاگ نویسان محترم در‌خواست می‌شود که نسبت به این موضوع سکوت نکنند و به یاری نمایندگان غیروابسته به دانشگاه آزاد بشتابند.

مرتبط:

مجلس نباید تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی را نقض کند(مقام معظم رهبری)
امام خمینی: ضوابطی که شورای‌عالی انقلاب فرهنگی وضع می‌کند باید ترتیب اثر داده شود

آقای رئیس‌جمهور؛ شما هم «وزارت نفت» را وقفِ این دو خواهرزاده‌ی گل‌ات کن!
مجلس شریک جرم بزرگ ترین سرقت تاریخ
اخطار خلاف قانون اساسی بودن ورود مجلس به مصوبات شورای انقلاب فرهنگی وارد است(اگر وارد است پس چرا آنرا دوباره به رای گذاشتی؟!!!)
بدعت تاریخی برای حفظ حیاط خلوت دانشگاه آزاد برخلاف نص صریح اوامر امام و رهبری
مجلس هشتم جاسبی‌گراست نه اصولگرا
آیا وقف اموال دانشگاه آزاد از منظر حقوقی صحیح است؟
تقابل رأی شعبه 29 با دستورات صریح ولایت مطلقه امر
خاک برسرمابا این نماینده‌ها

پ.ن:
به دوستان پیشنهاد میکنم تجمعی در بهارستان داشته باشیم این یک خطای تاریخی در کشور است این یعنی مافیا! زنده باد احمدی نژاد که با پایمردی خودش وجود مافیا در کشور را ثابت کرد.


+ قلمی شده در  یکشنبه 89/3/30 توسط جعفر |  پژواک

بلاگفا فیلتر میکند و در پاسخ به وبلاگهای فیلتر شده صفحه ای می‌آورد با سه توضیح کلی زیر:

این وبلاگ به یکی از دلایل زیر مسدود شده است

  1. دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ
  2. تخطی از قوانین استفاده از سایت
  3. انتشار محتوای غیر اخلاقی یا محتوایی که براساس قوانین کشور تخلف است (امتحان کنید)

    جدیدا یک سری وبلاگهای ارزشی توسط این سرویس دهنده وبلاگ مسدود شدند بدون حتی یک تذکر قبلی! به طور مشخص می‌توان گفت که این وبلاگها کاری نکرده‌اند که شامل موارد بند 1 و 3 باشند اما در مورد قوانین سایتِ بلاگفا یعنی بند2 جا برای صحبت هست.


    اگر دقت کرده باشید هنگام ثبت نام اولیه در بلاگفا، یکی از مواردی که در ابتدای ثبت نام تذکر داده می‌شود، قوانین استفاده از این سایت است که در بند یک آن آمده است:

1.مدیریت سایت BLOGFA.COM ضمن دفاع از آزادی بیان و قلم از کاربران خود می خواهد تا شرایط و قوانین کشور ایران و کانادا را نیز در نظر داشته باشند تا از این جهت برای وب سایت و یا وبلاگ نویسنده مشکلی بوجود نیاید.

بله دقت کنید قوانین کشور کانادا هم باید مدنظر قرارگیرد! و اصولا کشور کانادا هم که یک کشور مستقل نیست کشوری است که حاکم آن توسط انگلستان تعیین می‌شود! یعنی مثل همیشه سر نخ همه فتنه گریها می‌رسد به کلمه انگلستان و نام انگلستان هم که می‌آید راحتتر می‌توان به علت فیلتر شدن بعضی وبلاگهای ارزشی پی برد. الان با یک جستجوی کوچک در وبلاگهای بلاگفا می توان با تعداد قابل توجه وبلاگهای مخالف نظام روبرو شد که مسدود هم نشده و نمی‌شوند حتی با گزارش تخلف، باور نمی کنید امتحان کنید. دیروز هم بلاگفا اعلام کرده که به ما ایمیل بزنید تا بگوییم چرا وبلاگتان مسدود شده ولی ما همان روز اول ایمیل زدیم و جوابی برایمان نیامد و هنوز هم نیامده !
البته این قانون جرایم رایانه‌ای که جدیدا  قانون شده بهانه خوبی برای بلاگفا شده ولی بیشتر به نظر می‌رسد این بهانه برای ناراضی سازی باشد تا علت واقعی و البته بلاگفا می‌تواند دستور قضایی و نام وبلاگهای ذکر شده در آن را منتشر کند ولی خوب مشخص است که همچین دستوری وجود ندارد و البته
سوالی که می‌تواند خیلی روشن کننده باشد این است که در همین هفته چرا در سایر سرویسهای وبلاگ نویسی، وبلاگی حتی غیر ارزشی مسدود نشده و اینکار فقط برای بلاگفا رخ داده است آن هم به طور لیستی و گروهی و از یک طیف خاص؟!
پاسخ به این سوال  روشن است به خاطر اینکه اینبار لیست وبلاگهای مسدودی از کانادا و بهتر بگوییم از انگلستان صادر شده است.


+ قلمی شده در  یکشنبه 89/3/30 توسط جعفر |  پژواک

(بر اساس یک خاطره)

منظره اول

نفر اول بلند شد، آرپی‌جی را به دوش گرفت، ولی دوشکا مهلت نداد و مغزش متلاشی شد، دومی بلند شد دوشکا سمت دیگری را می‌زد، آرپی‌جی را نشانه گرفت، ولی چند گلوله دوشکا سینه‌اش را شکافت و به عقب پرت شد، سومی بلند شد، مهلت نداد هنوز نیم خیز بود سرش را شکافت، چهارمی ... پنجمی ... ششمی ... هفتمی ... هشتمی آرپی‌جی را به دوش گرفت، نشانه رفت و شلیک کرد وکار را تمام کرد، دوشکا برای همیشه ساکت شد، فریاد الله اکبر بچه ها بلند شد و خط دشمن شکست.

منظره دوم

نفر اول بلند شد، آرپی‌جی را به دوش گرفت، ولی دوشکا مهلت نداد و مغزش متلاشی شد، دومی بلند شد دوشکا سمت دیگری را می‌زد، آرپی‌جی را نشانه گرفت، ولی چند گلوله دوشکا سینه‌اش را شکافت و به عقب پرت شد، سومی قرار بود من باشم، آماده شدم که بلند شوم، نتونستم، تمام عضلات بدنم کرخت شده بودند، اصلا نمی‌تونستم سرم رو از خاکریز بالا بیارم، شوخی نبود بلندشدن همان و گلوله توی سرت همان، فرمانده سرم داد می‌زد، پاشو دیگه معطل چی هستی؟ پاشو مرد! ولی من انگار نه انگار، خودم می‌خواستم بلند بشم اما نمی‌تونستم، نمی‌دونم یک جای کارم می‌لنگید، خیس عرق شده بودم به قول بچه‌ها کپ کرده بودم، نه نشد که نشد، سومی اومد دستش رو روی شونم گذاشت و گفت اشکالی نداره اخوی، آرپی جی رو از من گرفت، بلند شد، مهلت نداد هنوز نیم خیز بود سرش را شکافت ...



+ قلمی شده در  جمعه 89/3/28 توسط جعفر |  پژواک


با سلام خدمت همه دوستان. دیگر همه فهمیده ایم که این روزها تعدادی از همسنگران خوب مان با بی مهری بلاگفا روبرو شده و وبلاگشان مسدود شده است. به لطف خدا تعداد زیادی از عزیزان به صرافت کوچ از بلاگفا افتاده اند. باید پذیرفت ادامه فعالیت وبلاگ های ارزشی در بلاگفا؛

اولا؛ بی مهری به دیگر همسنگران زخم دیده  مان و چشم بستن بر عمل زشت مدیران بلاگفاست.

ثانیا؛ مدیران بلاگفا را در انجام این اعمال نا درست گستاخ تر می کند، چرا که می بینند هزینه ای بابت این عمل غیر منطقی خود نمی پردازند.

ثالثا؛ به نوعی تایید بسیاری از اقدامات خلاف قانون بلاگفا از جمله تبلیغات مغایر با آرمانهای انقلابی و شئون اسلامی و همچنین تلویحا حمایت از اقدامات اخیر بلاگفا در زمینه مسدود کردن سریالی وبلاگ نویسان ولایی است.

و اما چه کاری از داداش حسین شما ساخته است؟ من فکر می کنم برای حمایت از دوستان مورد ظلم واقع شده، باید “مبارزه منفی” کنم؛ نه با مدیران بلاگفا که با آن دسته از دوستان خودمان که هنوز خانه شان در فضای مجازی واقع در کوچه بن بست بلاگفاست. خار در چشم و استخوان در گلو و با ذکر همان “مع الاسف” های معروف خمینی و “لیکن” های مشهور خامنه ای باید بگویم حرفی را که سخت است گفتنش اما ناچارم به بیانش؛ تا یک هفته دیگر در “قطعه 26″ نظراتی که با نشانی بلاگفا بیاید صرفنظر از محتوای نظر و جدای از علاقه وافر من به فرد نظر دهنده به هیچ وجه تایید نخواهد شد، چرا که تایید نظراتی از این دست یعنی نمک پاشیدن بر زخم دوستانی که این روزها یکی پس از دیگری دارند از بلاگفا اخراج می شوند. روزی گفتم: “ما اهل گوگل نیستیم، خامنه ای. دات. آی. آر، تنها بماند”، حالا می گویم: ” ما اهل بلاگفا نیستیم، ستاره های ماه تنها بمانند”.

به پا خیزید بچه ها. شان مطالب عاشورایی شما در صفحه روسیاه بلاگفا نیست. با همت مضاعف خود کاری کنید که تا چندی دیگر در بلاگفا فقط شترمرغ های عاشق سواحل بی عفتی، کلبه داشته باشند. شان شما آشیانه ای است که آشنا باشد با درد و رنج نهفته در فحوای مطالب حماسی تان. فرزندان حیدر کرار در مسجد ضرار نماز نمی خوانند. بلاگفا ابزاری نیست قدرتمند،  بلکه ابزاری است درست مثل مسجد ضرار. زار بلاگفا را در می آوریم اگر بخواهد در فضای مجازی با احساسات مقدس ما بازی کند و حرف زور بزند.

والسلام. داداش حسین بچه بسیجی ها

منبع:

http://ghadiany.com/


+ قلمی شده در  پنج شنبه 89/3/27 توسط جعفر |  پژواک
   1   2      >
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز24
بازدید دیروز49
کل بازدید303316
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS