سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تزوّدوا فانّ خیر الزّاد التّقوی... زادو توشه بردارید پس بهترین توشه تقوی است

از یک پیامک شروع شد گفته بود اگر می خواهید در اردوی وبلاگ نویسان شرکت کنید بیایید و در noorfest ثبت نام کنید.
به سایتش که رفتم وقتی دیدم چند تا کارگاه آموزشی به عنوان فعالیتهای اردو هست دلم رو زدم به دریا و ثبت نام کردم اما حالا صبر کنید ماجرا ادامه دارد.
بعد از آمدن یک پیامک و گرفتن ایمیلی مبنی بر دعوتنامه چهارشنبه صبح عازم اردو شدیم.
اردو در اردوگاه شهید باهنر تو منطقه یک تهران کنار پارک جمشیدیه برگزار شد اول ورود 5000 تومان دادیم و یک کیف لب تاب هدیه گرفتیم خوب کی از هدیه گرفتن بدش می‌یاد؟! راستی همیشه برام سئواله بودجه این کیفها و این هدیه ها از کجا میاد؟ فکرش رو بکنید آدم توی یک سال بتونه تو نصف همایشها و جشنواره های اینجوری شرکت کنه خونه ش پر میشه از کیف لب تاب! بگذریم!
خلاصه جمع بچه ها جمع بود از مشهد و قم و گلستان و ایلام و ... ما که با برادرها بودیم نفهمیدیم خواهرها از کجا اومده بودند اما بعضی ها هم خانوادگی بودند صبح چهارشنبه که افتتاحیه بود و سردار ایازی از طرف شهرداری سخنرانی کرد و یک خانم نامشهور هم از طرف صدا و سیما!
راستی بگم که توی دعوتنامه فهمیدیم که بحث اردو عفاف و معنویت و امنیت اخلاقی است! همچین یک جوری اسمش نشون میده که زیاد رو انتخاب موضوع کار نشده یعنی همون دقیقه نود یکی این رو گفته و بقیِه مسئولین هم گفتند آره خوبه!
یک پیامکی فرستادیم برای سرور پیامک گیری که اعلام کردند که ای آقا این آرم برنامه تون که پشت زمینه سن گذاشتید آدمکهایی را نشان میده که یکی در میان خانم و اقا هستند و این با بحث عفاف همچین سازگار نیست که خوب خوشبختانه روز بعد همه آدمکها را به مرد تبدیل کردند!
از انصاف خارج نشیم از سخنرانی خانم فرهمند و آقای پورحسین مجری مناظره ها استفاده کردیم ولی خود اساتید کارگاه‌ها گفتند که بدون هماهنگی و خیلی نابهنگام به آنها گفتن بیایید کارگاه برگزار کنید و راستش را بخواهید کارگاه‌های برگزار شده خوب بود ولی تشنگی ما را برطرف نکرد جدا از اینکه یکی از کارگاهها ceo هم اصلا برگزار نشد!
شاید می شد از این وقت سه روز خیلی بهتر استفاده کرد یک کمی حیف شد! ولی خوبی بزرگ آن این بود که حداقل من تونستم با چند تا وبلاگ نویس دیگر که هم فکر بودم چهره به چهره آشنا بشم لابد بقیه هم این براشون مفید بوده بگذریم!
روز آخر انگار سالن سینمای اردوگاه را آدمهای مهمتر از ما کرایه کرده بودند چرا که هم صبح و هم بعد از ظهر جلسات در تالار شمس خیابان کردستان برگزار شد و زحمت رفت و آمد برای ناهار را هم اتوبوسهای شهرداری کشیدند.
جلسه اختتامیه هم در تالار شمس بود که خیلی حاشیه دار بود و یک کمی برای وبلاگنویسها این شبهه ایجاد شد که انگار سیاهی لشگر هستند!
مراسم کمی بی برنامه بود طوریکه مجری مراسم چند بار گفت انگار من را آورده اید اینجا سر کار بگذارید!  دکتر قالیباف حاضر نشده بود بیاد جور نیامدنش را یک نفر از صدا و سیما (انگار رئیس فضای سایبر صدا و سیما) به دوش کشید آنقدر حرف زد که شاید قالیباف یا سردار ایازی بیایند، آخر بچه ها تصمیم گرفتن با فرستادن صلوات حالیش کنند که آقای عزیز گوش مفتی که گیر نیاوردی!  بعد از ایشان هم ایازی رفت بالا و گفت قصد ندارد زیاد حرف بزند ولی انصافا نسبت به قبلی کمتر حرف زد ولی زیاد بود!
همچنین از اول که وارد سالن می شدید 20 تایی خانم بودند که لباس گل منگلی پوشیده بودند و انگار می خواستند برنامه ای اجرا کنند که سرود بود و بعد از سخنرانیها، اجرا کردند من این تیکه بیرون بودم که دیدم چند نفر از وبلاگ نویسها به نشانه اعتراض به تک خوانی یکی از خانمها بیرون آمدند و خلاصه اعتراض داشتند (البته از سردار قالیباف و سردار ایازی بیشتر از این هم توقع نمیره) فکر می کنم همین باعث شد بعد از سرود، مداحی یاد امام و شهدا را پخش کردند که جو یک کمی حالت عادیش رو پیدا کنه!
در همین گیر ودار اعلام کردند که وبلاگهای نمونه را می خواهند جایزه بدهند که البته برای اولین بار بود و اسم چند نفری را خواندند که مهمترین انها آقای دلاوری بود مجری صرفا معروف خبر 20:30 اینجا بود که یک کمی بعضی ها جا خوردند که ای اقا این دلاوری که اصلا تو اردو نبوده و چجوری شد که اصلا انتخاب شد؟ چیز دیگری که دیگر خیلی احساس سیاه لشگر بودن به بچه ها داد منشور اخلاقی وبلاگ نویسی بود که اعلام شد به تایید همه وبلاگ نویسها هم رسیده!!!  که روح ما هم از ان خبر نداشت البته چیزهای وشته شده در آن خنده دار بود مثلا تعهد به اینکه دروغ ننویسم و اینجور حرفها که اصلا با این تیپ بچه های پاکی (به جز من )که من تو این اردوگاه دیدم اینجور چیزها خیلی مسخره بود! خلاصه این بود گزارش تقریبی از اردوی وبلاگ نویسی که دو نهاد مهم صدا و سیما و شهرداری پشتیان آن بودند که با کمی برنامه ریزی می توانست خیلی بهتر برگزار شود.
ولی تا همین حد هم دستشون درد نکنه.

گزارش کامل


+ قلمی شده در  جمعه 90/2/30 توسط جعفر |  پژواک

حضرت آیت الله مصباح یزدی:

بیش از 90 درصد معتقدم احمدی نژاد سحر شده است.

به گزارش جهان بخش های مهم سخنان آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه آموزشی امام خمینی خطاب به اعضای حزب موتلفه اسلامی که در هفته نامه شما منتشر شده در ادامه آمده است:

* بسیاری از محاسبات و معادلات هم اقتضائات خاصی داشتند که عملی نشدند، ولی به هر حال تقدیر الهی و برخی اقتضائات ظاهری به‌گونه‌ای شد که کسی روی کار آمد که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد بیاید. یادم هست یکی از سیاستمداران کهنه‌کاری که سابقه بسیار طولانی در انقلاب دارد، در همین مؤسسه به من گفت: «این شخص اگر رأی بیاورد، بیش از 500هزار تا نخواهد بود. فکر بیشتر از 500هزار تا را نکن.» این حرف متعلق به کسی است که اگر بخواهیم در این کشور از5 نفر متخصص مسائل سیاسی نام ببریم، حتماً یکی ایشان است، ولی قضیه جور دیگری شد.

* برتری ایشان نسبت به بقیه رقبا نسبی بود؛ آن هم در بعضی از مسائل که البته مسائل حساسی بودند. بعد هم در عمل ثابت شد که این برتری خیلی چشمگیر است. تأییدات مقام معظم رهبری و تعبیراتی که ایشان در باره این دولت به کار بردند، در تاریخ می‌ماند. ایشان فرمودند از اول مشروطیت تا به حال چنین دولتی سر کار نیامده است و تعبیر بسیار بلندی است. بالاخره کارهای عظیمی انجام شدند که دوست و دشمن به آنها اعتراف دارند، ولی فراموش نکنیم که اینها هیچ‌کدام دلیل مطلق بودن یک فرد نمی‌شوند و ممکن است او هم اشتباه کند.

*بعد که نقطه ضعف‌هایی در بعد فکری و ارزشی ظاهر شدند، قضاوت‌های مختلفی اظهار گردیدند. بعضی‌ها گفتند این فرد اصلاً از اول منحرف بود و اینها همه کلک و این شعارها را برای فریب مردم بود. کسان دیگری در نقطه مقابل گفتند همین الان هم دارد راست می‌گوید و اشتباه نمی‌کند. قضاوت‌های دیگری هم بینابین بود، ولی کم‌کم چیزهایی ظاهر شدند که اصلاً قابل توجیه نیستند و هیچ منطقی آنها را تأیید نمی‌کند. نه برهان عقلی تأیید می‌کند، نه دلیل شرعی و نه اقتصادی و نه کار سیاسی است.

* اینکه آدم جوری رفتار کند که نزدیک‌ترین دوستان و صمیمی‌ترین همکارانش هم آزرده و با او مخالف شوند و توی روی او بایستند، این رفتار برای یک سیاستمدار در هیچ منطقی پذیرفته نیست. سیاستمداران، دشمنان صریحشان را هم یک‌جوری نگه می‌دارند که روزگاری از آنها استفاده کنند. آن وقت انسان با صمیمی‌ترین دوستانش طوری برخورد کند که انگار دارد با دشمنانش برخورد می‌کند، آن هم با رفتارهای سبکی که در عزل بعضی از وزرا شد. آن وقت این سئوال مطرح شد که این رفتارها اصولاً چگونه با منش این شخص سازگارند؟ بهره هوشی این شخص به تصدیق دوست و دشمن از حد متعارف بالاتر است، پس چگونه شیفته یک شخص عادی می‌شود؟ آن هم شیفتگی‌ای که چنین حرکات نامعقولی از او سر بزند! یک وقتی به برخی از دوستان نزدیکم گفتم که بیش از 90 درصد معتقدم که او سحر شده است! این وضعیت ابداً طبیعی نیست. 

*هیچ آدم عاقلی چنین کارهائی نمی‌کند، مگر آنکه اختیار از او سلب شده باشد. این کارها هیچ توجیهی ندارند. یک وقت کسی اشتباهی می‌کند، آن وقت هرچه او اشتباه می‌کند، این فرد می‌آید و توجیه می‌کند! کسی که ده تا دوست دارد، 9 تا دوستش را می‌گذارد کنار و کارهای دهمی را توجیه می‌کند! آیا این یک کار عاقلانه است که انسان دائماً به آن 9 نفر اعتراض کند و حتی یک بار هم به آن دهمی اعتراض نکند؟ چطور همه اشتباه می‌کنند و کنار زده می‌شوند، اما این یکی می‌شود مطلق و هرچه می‌گوید درست است؟ این قضیه اصلاً توجیه ندارد، اما گفتن این حرف‌ها عوامانه است و کاری است که پیرزن‌ها می‌کنند. زن و شوهرها سر هر قضیه‌ای که دعوا می‌کنند، می‌گویند جادو شده[خنده حضار]. حرف عامیانه‌ای بود که بگوییم لابد او را جادو کرده‌اند. حرفی نبود که بشود همه جا زد، مضافاً بر اینکه ما خودمان هم اهل این کارها نبودیم. نه پدرمان جادوگر بود، نه خودمان این کاره بودیم.

*بعد روی کارها و حرف‌های شخص جنجال‌آفرین حساس شدیم، دیدیم خیلی حرف‌های بوداری است و اصلاً حرف‌های ساده‌ای نیست. بنده روز به‌ روز احساس کردم که خطر بسیار عظیمی در این جریان، نهفته است و تلاش زیادی در این راه شده. عقلم نمی‌رسید که آیا هیپنوتیزم است، سحر است، ارتباط با مرتاضین است؟ بنده این جور چیزها را بلد نیستم، ولی می‌دانستم که در این قضیه، چیزی غیرطبیعی وجود دارد. دیدیم که این شخص مسئله‌دار، این آقا را مسخّر کرده و او توی مشتش هست. البته قرائن فراوانند و خود شما بیشتر از ما اطلاع دارید که حتی تأثیر نگاه و برخورد و آثار طلسمات و چیزهایی از این قبیل در کار است. البته اینها همه مسموعات هستند و بنده به چشم خودم ندیده‌ام.

*گاهی حرف‌هایی از این قبیل شنیدم که الان آقا امام‌ زمان(عج) خودشان دارند جامعه را اداره می‌کنند! این حرف ممکن است برای متدینین و علاقمندان به آقا امام زمان(عج) خوشایند باشد که یعنی آقا خیلی به جامعه ما عنایت دارند و برکاتشان، بیشتر شامل جامعه ما می‌شود، اما وقتی انسان به این سخن فکر می‌کند و به نتایج احتمالی که از این حرف گرفته می‌شود، قضیه به این شکل در می‌آید که وقتی خود آقا دارند کشور را اداره می‌کنند، نیازی به واسطه نداریم. حرف خیلی زیبا و کشش‌داری است و معنایش این می‌شود که الحمدلله جامعه ما به جایی رسیده است که خود آقا امام زمان(عج) دارند آن را اداره می‌کنند و لذا احتیاج به واسطه نداریم و نایب نمی‌خواهیم!

*حالا شما ببینید با چه منطق و کتاب و بحث و استدلالی، سخنی بیان می شود که اگر در ذهن مردم جا بیفتد، پیامدهای عظیمی دارد. اصلاً چه کسی جرئت داشت و می‌توانست چنین حرفی را در جامعه مطرح کند و جا بیندازد که شما احتیاج به ولی فقیه ندارید. وقتی خود امام زمان(عج) دارند مدیریت می‌کنند، نایب به چه کار می‌آید؟

*اگر قضیه به همین شکل پیش برود و قدرت و ریاست هم دست چنین فردی بیفتد، بودجه مملکت هم در اختیارش قرار بگیرد و به احتمال 99% کمک‌های خارجی هم به آن ضمیمه شود، ببینید چه بساطی در کشور راه می‌افتد و چگونه در میان جوانان جا می‌افتد که کسی در مملکت سر کار است، بالاتر از ولی‌فقیه است و اصلاً خودش با امام زمان(عج) ارتباط دارد. البته این احتمال، یک در میلیون است، ولی وقتی محتمل قوی است، باید به احتمال ضعیف هم بها داد که یک روز صبح بلند نشویم و ببینیم که سید علی‌محمد باب دیگری به دست خود ما و به بهای خون شهدای ما سر کار آمده است!

* یک روزی بود که مردم، آدم کله‌خشکی را که چرس می‌کشید و کتاب نازل می‌کرد، گرفتند و کلکش را کندند، اما حالا ببینید چه آثاری در تمام دنیا دارد.

*حالا اگر یک کسی ریاست داشته باشد، پول هم در اختیارش باشد و سوابقی را هم که ایشان دارد، داشته باشد، هیچ بعید نیست که روزی بیاید و بگوید من هرچه دارم از این آدم دارم و همه خدمات من به حساب اوست که از پشت پرده، مملکت را اداره می‌کرد و با امام زمان(عج) هم ارتباط داشت! این همه خون‌های شهدا، صدها هزار شهید، این همه مقاومت در برابر دشمنان اسلام، آخرش میوه‌اش این شود که سید علی‌محمد باب جدیدی در کشور پیدا شود! البته عرض کردم فرض کنید این احتمال یک در میلیون باشد، اما محتمل آن سنگین است.

*به خودمان گفتیم ما اشتباه می‌کنیم و یک آدم عاقل هیچ وقت چنین حرف‌هائی نمی‌زند. از این گذشته چنین آدم باهوشی[آقای احمدی نژاد] که نمی‌رود تابع چنین کسی[مشایی] بشود.

* حالا مقام رسمی کشور، به عنوان بزرگ‌ترین استراتژیست عالم ـ‌گاهی اوقات با این اوصاف از ایشان تعریف می‌کنند که او بزرگ‌ترین استراتژیست دنیاست‌ـ مطرح می‌کند که دیگر دوران تعریف از اسلام و شعارهای اسلامی گذشته است! و همه ادیان عالم یکسانند، یعنی پلورالیسمی که ما می‌خواهیم سایه‌اش را با تیر بزنیم، ایشان دارد عینیت آن را با تمام قدرتش ترویج می‌کند! بعد کم‌کم شعارهای اسلامی کمرنگ می‌شوند و به‌جای امام، انسان کامل مطرح می‌شود، ارزش‌های اسلامی جای خود را به ارزش‌های انسانی می‌دهند و اسلامی می‌شود ایرانی. این جریان ساده‌ای نیست. یک بار بود، یک کلمه بود، یک جا گفته شده بود، می‌گفتیم یک چیزی از دهانش پریده، اما وقتی اصرار و بعد هم دفاع می‌کند که ایشان فرد شفافی است و آن هم نه یک بار، بلکه چندین و چند بار، دیگر نمی‌شود گفت تصادفی است.

*باب دیگر ارتباط با برخی از مقامات خارجی است که برای مقامات رسمی کشور هم به‌آسانی فراهم نمی‌شود. البته بنده در هیچ‌یک از جلسات آنها حضور نداشته‌ام، ولی قرائن زیادی وجود دارند که ایشان سفرهای متعددی به کشورهای خارجی، اعم از شرق و غرب داشته و با بالاترین شخصیت‌های آن کشورها ملاقات کرده و اخبارش هم در هیچ‌ جا منعکس نشده است .

*بعضی از شخصیت‌هایی که مسئولین سطح بالای کشور هم هستند، می‌گفتند ملاقات با آن افراد برای ما میسر نیست، ولی او به‌راحتی از تهران پرواز می‌کند و به لندن می‌رود و با فلان شخص ملاقات می‌کند. یا فرض کنید، از نخست‌وزیر هندوستان، وقت می‌گیرد و به ملاقات او می‌رود.

*کار به جائی می‌رسد که رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه را کنار می‌گذارد و رسماً می‌گوید که سیاست امور خارجه مرا باید ایشان اداره کند و ایشان نماینده مخصوص من است. چنین چیزی در دنیا سابقه ندارد، آن هم در دولت ولایتمدار و تابع ولی‌فقیه و با تأکید مقام معظم رهبری که در امور خارجی، موازی کاری نکنید، ولی می‌‌بینیم که امثال این مسائل همچنان ادامه دارد.

*بعد هم مسائل اقتصادی و بذل و بخشش‌های بی‌حساب و کتاب و چیزهایی که دولت نهم اساساً برای مبارزه با آنها سر کار آمد. مردم به خاطر این شعارها بود که به دولت نهم رأی دادند و حالا اینها دارند همان فسادها را به دست دیگری و با یک چک سفید که هرچه ایشان بفرمایند، اجرا می‌شود، انجام می‌دهند.

*حساسیت بنده فقط روی بعد فکری قضیه است، اما اینها هم موضوعات مهمی هستند. وقتی همه اینها را کنار هم قرار می‌دهیم، دورنمای تاریکی ترسیم می‌شود. البته احتمال اینکه چنین چیزی واقع شود، بسیار ضعیف است. مردم ما الحمدلله هوشیارند، تدبیر مقام معظم رهبری، الحمدلله همیشه کارساز بوده است، ولی اینها مانع نمی‌شود که ما وظیفه‌مان را انجام ندهیم.

*باید در درجه اول طرفی را که شیفته شده به اشتباهات خودش واقف کرد و نجاتش داد - البته اگر عامل طبیعی در میان باشد - و در درجه دوم باید خواصی را که فریب خورده‌اند، نجات داد.

* از بنده نقل شده و برخی هم کتباً یا شفاهاً به بنده مراجعه می‌کنند و می‌پرسند که شما به چه دلیل نسبت‌هائی از قبیل فراماسونری را به طرف می‌دهید؟ می‌گوییم ما علم غیبی نداریم. قرائنی هستند که ایجاب می‌کنند احتیاط کنیم. نسبت قطعی هم به کسی نمی‌دهیم، اما چون این احتمال وجود دارد، باید حواسمان را جمع کنیم.

*هر خطری که در تاریخ اتفاق افتاده، اول از همین چیزها شروع شده است. ما ده بار به وسیله این فتنه‌ها گزیده شده‌ایم. سعی کنیم برای بار یازدهم گول نخوریم. ان‌شاءالله که ما بد می‌فهمیم؛ اما در احتیاط ضرر نمی‌کنیم. در کشور، قحطی آدم که نشده است. چرا باید همه چیز در اختیار یک نفر قرار بگیرد؟

*کدام منطق سیاسی ایجاب می‌کند که ایشان در برابر حکم رهبری‌ که این‌قدر از او حمایت کردند، بایستد و ایشان، همه علما و مراجع و همه متدینینی را که تابع مراجع، مخصوصاً تابع مقام معظم رهبری و عاشق ایشان هستند، از خود ناراضی کند؟ تمام همکاران نزدیک خود، حتی برادر خود را ناراضی کند، آن هم به خیال اینکه فردی در کنارش هست که فوق‌العاده است؟ کدام منطق عقلی این را قبول می‌کند؟ اینها شاهد بر این است که این جریان، عادی نیست. اینها بیماری است. اگر کسی راهش را بلد است، باید بیماری را علاج کرد و بیمار را نجات داد، والا باید تلاش کرد که خطر این جریان گسترش پیدا نکند.

منبع


+ قلمی شده در  یکشنبه 90/2/25 توسط جعفر |  پژواک

فعالیت گسترده و مشکوک چهار گروه «فرقه های رمالی، عرفانی، رسانه ای و رانتخوار» در حاشیه جریان انحرافی متصل به مسئولین ارشد دولت باعث ایجاد گمانه ها و اظهارنظرهایی شده است.
این سه جریان که به موازات هم نقش زیادی در حذف نیروهای انقلابی، درگیری بین قوا و رواج عقاید انحرافی و شبه ناک داشته توانسته است با رانت دولتی برخی از مناصب حکومتی را به نفع خود مصادره کند. در ذیل برخی از عملکردهای این سه گروه می آید:
اول؛ چندی پیش نیروهای اطلاعاتی نسبت به مراودات یک جریان خاص انحرافی در دولت با برخی از رمالان و جن گیرها مطلع می شوند و یکی از این افراد به نام «عباس.غ» را دستگیر می نمایند. وی ضمن اعتراف ارتباط با برخی از مسئولین دولتی که مسئولیت جریان انحرافی را برعهده دارند به برخی از فعالیتهای خود برای این جریان پرده برمی دارد.
در همین حال این جریان انحرافی با فشار به مسئولین این نهاد امنیتی و معرفی او به عنوان کسانی که مانع از فعالیت دولت در عرصه های مختلف می شود! و از رئیس جمهور می خواهند که شخصا مساله را پیگیری و خواهان آزادی عباس.غ شوند.
اما این نهاد امنیتی بدون توجه به فشارها و بدگویی های سیاسی عملیات شناسایی اعضای شبکه جریان انحرافی و مرتبطین با آنها را آغاز کرده است و کلیه فعالیتهای آشکار و پنهان این جریان را تحت رصد قرار می دهد.
به گزارش جهان، در همین رابطه مدتی است که عناصر میانی و واسطه های این جریان تحت تعقیب قرار گرفته اند. برخی از این نفرات نیز طی روزهای گذشته دستگیر شده و برخی هم فراری و تحت تعقیب هستند.
نگاهی به برخی اظهارات چهره های جریان انحرافی نشانگر غوطه ور بودن آنها در یک فرقه خاص است. در این زمینه یکی از چهره های برجسته این جریان در برخی از مناسبات سیاسی از توان شیطانی و غیرشرعی این افراد استفاده کرده و برنامه ها، تصمیمات و راهبردهای اساسی خود را براساس توصیه های غیرشرعی آنان تنظیم می کردند.
دوم؛ همچنین گروهی که تحت عناوین دروغین عرفان و نزدیکی به امام زمان(عج) تحت حمایت جریان انحرافی بودند شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش جوان، یکی از سرکردگان این جریان انحرافی «علی. ی» است که دارای ارتباطات پنهان فامیلی، قومی و رانت جویانه با برخی از مسئولین جریان انحرافی است، این فرد که به عنوان ایدئولوگ این فرقه فعال بوده انتصاب اخیر یکی از افراد در پست های دولتی را زمینه ساز تشکیل دولت انتظار ارزیابی کرده است.
وی که دارای محکومیت های قضایی و حتی حکم انفصال از خدمات دولتی است در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این فرقه قائل به نظریه «حجتیه نوین» براساس رد اصل ولایت مطلقه فقیه است؛ قطب معنوی!لیدر جریان انحرافی براساس این نظریه، 2 اصل «نظام ارزشی حکومت مستضعفین» و «نظام ارزشی حکومت حقه» را القاء کرد. و در این زمینه گفته است که حکومت مستضعفین با ابزار فقه اداره می شود اما در حکومت حق کسانی باید حاکمیت جامعه را برعهده بگیرند که واجد قدرت خاصه نیز باشند.
سوم؛ این جریان انحرافی همچنین از یک پشتوانه رسانه ای قدرتمند که به شخص اول این جریان متصل بوده است بهره مند است.
این جریان رسانه ای با عضوگیری و شناسایی نیروهای توانمند در عرصه اطلاع رسانی اقدام به ارسال اخبار و اطلاعات با تکنیک های متعدد رسانه ای کرده اند.
تیم رسانه ای آقای «میم» به گونه ای است که حتی فعالیت سایت های مختلف علیه «میم» را نیز مغتنم شمرده و به نفع وی ارزیابی می نمایند و معتقد هستند که این مسائل منجر به افزایش محبوبیت وی می شود و انجام این اقدامات تخریبی و یا پخش مطالبی مبنی بر شرکت وی در مجالس و جلسات غیرمتعارف باعث ایجاد محبوبیت وی نزد گروهها و اقشار مختلف اجتماع خواهد گردید.
این تیم رسانه ای جریان انحرافی در ایام غیبت دکتر احمدی نژاد در محل کار با شانتاژ خبری اقدام به رواج شایعات و درج اخبار محرمانه به سایت ها و رسانه های متعدد می نمودند تا این فرضیه در ذهن برخی از مسئولین شکل بگیرد که دشمن در منازل و دفاتر برخی از مسئولین شنود کار گذاشته است!!
حجت الاسلام آقاتهرانی در سخنانی از سرعت در اطلاع رسانی برخی از این سایت ها اظهار تعجب می کند و می گوید؛ بنده به منزل دکتر احمدی نژاد رفتم همسر ایشان آیفون را جواب دادند و گفتند دکتر در حال استراحتند بنده از ایشان خواستم به آقای احمدی نژاد بگویند با من تماس بگیرند، وقتی به خانه رسیدم دیدم برخی سایتها نوشته اند که احمدی نژاد آقا تهرانی را به منزلش راه نداده است!!! بعد از مدت زمانی دکتر با من تماس گرفت و از من خواست به منزل ایشان بروم. این تیم رسانه ای در روزهای اخیر پس از حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب انتشار مطالب تحریک آمیز  را دامن زده بودند.
این جریان رسانه ای همچنین سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم فارس را به گونه ای وارونه منعکس کرد که مورد اعتراض دفتر مقام معظم رهبری و وزیر ارشاد واقع شد.
آخرین خبرها حاکی از آن است که «حسین.ن» لیدر رسانه ای جریان موسوم به انحرافی و از چهره های بسیار نزدیک به آقای خاص، در حالی که تحت تعقیب ماموران امنیتی قرار داشت از سوی برخی افراد فراری داده شد.
چهارم؛ چهارمین گروهی که درجریان انحراف فعالیت می کند؛ رانتخواری یا فعالیت های اقتصادی غیر قانونی است، فعالیتهای مفسدانه این گروه اگرچه از مدتها قبل در دستور کار قوه قضائیه بوده است اما فشارها و اعلام نفوذها مانع از اعمال مجازات و یا رسانه ای شدن آن شده است.
علاوه بر موارد فوق سایت «الف» وابسته به احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به افشای «رانتخواری بزرگ در شرکت خصوصی متصل به حلقه قدرت- ثروت» پرداخت و نوشت: شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران مشهور به سمگا با سرمایه 20 میلیارد تومان به ثبت رسیده و تأسیس شده است، ظرف مدت کوتاهی توانسته 6 شرکت اقماری بزرگ تأسیس کند. یکی از شرکت های مولود سمگا، بانک جدیدالتأسیس «گردشگری» است که در بدو تولد، سرمایه آن از 200 میلیارد به 600 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی جزو اولین سهامداران شرکت سمگا بوده اند و مدیرعامل این شرکت، مهدی جهانگیری، معاون سابق مشایی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است. جهانگیری همان کسی است که در سال 87 پس از ماجرای مشهور حمل قرآن با موسیقی و دف، تحت فشار علما و اقشار متدین ناچار به استعفا شد.
جهانگیری پس از استعفا از معاونت سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی، شرکت خصوصی سمگا را تأسیس کرد و با حمایت ویژه دولت، همکاری مالی حداقل 10 بانک، مؤسسه مالی و شرکت سرمایه گذاری را جلب کرده است. این شرکت ابتدا قرار بود با عنوان «صندوق سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری» فعالیت کند، اما بعداً به نام «شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری- سمگا» تغییر نام داد.
اسفندیار رحیم مشایی، حمید بقایی (رئیس و معاون وقت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری) و مهدی جهانگیری (معاون مستعفی مشایی) در مراسم آغاز پذیره نویسی شرکت خصوصی سمگا، 19 اردیبهشت 1388 شرکت کرده و سهامدار آن می شوند. همان روز 50 درصد و طی 4 روز بعد، 100 درصد سهام عرضه شده شرکت سمگا توسط بانکها، مؤسسات سرمایه گذاری و ا
فراد مطلع، خریداری شد و پذیره نویسی سمگا قبل از موعد پیش بینی شده به پایان رسید.
یکی از رانت های ویژه برای سمگا واگذاری 1258800 متر مربع از زمین های لویزان در شمال شرقی تهران به این شرکت خصوصی بوده است.
برای این واگذاری نه تنها مزایده ای برگزار نشده، بلکه براساس مصوبه شماره 43084/99677 مورخ 18/5/88 هیأت وزیران و صورتجلسه مورخه 23/12/88 کار گروه میراث فرهنگی استان تهران، کل زمین های فوق باید بصورت رایگان به شرکت خصوصی سمگا واگذار شود.
اما خوشبختانه با پیگیری های قانونی بعمل آمده، دیوان محاسبات (بازوی نظارتی قوه مقننه و مسئول نظارت مالی بر عملکرد دستگاه های دولتی)، این موضوع را بررسی کرد و در تاریخ 25/10/89 از واگذاری 1258800 متر مربع از زمین های لویزان به شرکت خصوصی سمگا جلوگیری و مصوبه هیأت دولت در این باره را به دلیل نقض قوانین متعدد، لغو کرد.
در گزارش دیگری سخنگوی کمیسیون اصل 90 از اطلاع رسانی به رئیس جمهور درباره زنی که با حمایت رئیس دفترش از برخی رانت ها استفاده کرده خبر داد.
حجت الاسلام حسین اسلامی نماینده مردم ساوه گفت: زمین خواری در زمان آقای احمدی نژاد هم اتفاق افتاده است ولی واقعاً بسیار بسیار پائین بوده است چون خود ایشان روی این بحث ها کاملا نظارت دقیق دارد؛ البته مواردی هم است که جای بحث دارد.
اسلامی در این زمینه با اشاره به گرفتن 1000 مجوز توسط یک فرد 27-26 ساله که تعدادی از آن در شهرستان ساوه است، خاطر نشان کرد: این فرد در کل کشور مجوز 1000 مرکز بین راهی تفریحی و سرویس های بهداشتی گرفته بود که 10 موردش در شهرستان ساوه بود. این فرد مدعی بود هر کسی در مقابلش باشد، به آقای مشایی اطلاع می دهم و از طریق ایشان پوستش را می کنم؟!
نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: فرماندار ما می گفت این خانم تهدید می کند که اگر فلان کار را نکنید، من به آقای مشایی می گویم! شما بگویید در کشور ما می شود به یک فرد 1000 مجوز نه، 10 مجوز داد؟ آیا این توزیع عدالت است؟
اسلامی با بیان اینکه این موضوع را به آقای احمدی نژاد وقتی برای ارائه بودجه به مجلس تشریف آوردند، عرض کردم، گفت: این شیوه اعطاء مجوز، همان رانتی است که همه درباره آن مشکل داریم. در دولتهای قبلی بحث زمین خواری وجود داشت، در این دولت، امتیازهای بی حد و حصری به برخی افراد داده می شود.


+ قلمی شده در  یکشنبه 90/2/18 توسط جعفر |  پژواک

احمدی نژاد بعد از جریان 11 روز مصاحبه کرد که صهیونیستها بی خودی خوشحال نشوند دشمنی من با آنها حساب شده و با برنامه بوده همچنان ادامه خواهد داشت!
اوّ ل اینکه آقای چاوز هم با صهیونیستها دشمن است اگر احمدی نژاد اینجوری با صهیونیستها دشمن است که این در حد نظام ولایی ما نیست.
دوّم وقتی تو بسیج بودیم یک شعاری باهم میدادیم  که از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن! اما این به سر دویدن نه 11 روز که هنوز هم معطّل مانده وقتی مقام معظم رهبری فرمودند دکتر! این مشائی باعث سرخوردگی طرفدارانت می‌شود معاون اولت نگذارش این یعنی اشاره و به سردویدن یعنی او را بگذار کنار و دورش خط بکش!
سوّم بعضی گفتند این قضیّه زیر سر مشائی است و حتی احتمال سحرشدن احمدی نژاد را مطرح کردند خصوصا که 11 روز هم به طول انجامید خوب یکی این موضوع را بررسی کند!
چهارم احمدی نژاد هرجا که می رود سخن اول خود را با دعای فرج امام زمان شروع می کند اما این قضیّه با شل آمدن در تبیعّت از ولایت فقیه در تناقض است آیا اعتقاد او به ولایت فقیه فقط در حد شعار و سخنرانی است؟!
پنجم و آخراینکه مردم خصوصا قمی‌ها که احمدی نژاد به زودی به شهرشان سفر می کند احمدی نژاد را همان احمدی نژاد قبل از قضیه 11 روز نبینند احمدی نژاد یک عذرخواهی به همه ملت و به مقام معظم رهبری بدهکار است.


+ قلمی شده در  شنبه 90/2/17 توسط جعفر |  پژواک

یادم هست قدیمها تو یک فیلم کمدی  نشان می‌داد که یک راننده ای همین طور که تو خیابان رانندگی می‌کرد سر هر چهارراهی که می رسید پلیس سر چهار راه به او  احترام نظامی می‌گذاشت طوری که خود طرف هم برایش جالب شده بود و کم کم او هم در جواب، به پلیس ها احترام نظامی نشان می داد و نزدیک بود که پر رو تر بشود و حتی به آنها دستور هم بدهد که یک دفعه متوجه شد ماشین پشت سرش ماشین رئیس پلیس است و همه خیالاتش نقش بر آب شد!
حالا مثل همین موضوع شده جریان یک نفر که شاید با دیدن مردم دوروبرش و کارهای بزرگی که به همّت هم کاری مردم کرده خیالاتی شده که بله ما هم کسی هستیم! غافل از اینکه همه سینه چاکی مردم برای او نه به خاطر خودش که به خاطر در خط رهبری بودنش بوده و گرنه بدون پیروی و اطاعت از رهبری با همه کارهایی که کرده یک سرسوزن هم برای ما ارزشی ندارد.


+ قلمی شده در  شنبه 90/2/10 توسط جعفر |  پژواک
   1   2      >
 
صفحه نخست اینجاست
بفرمایید روضه
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
جعفر
هرچه مخلصانه‌تر عمل کنید، خداى متعال بصیرت شما را بیشتر میکند. «اللَّه ولىّ الّذین امنوا یخرجهم من الظّلمات الى النّور»؛ خدا ولى شماست. هرچه به خدا نزدیکتر شوید، بصیرت شما بیشتر خواهد شد و حقایق را بیشتر مى‌بینید.89/9/4

آخرین نوشته ها
تعریف دهه شصت
لپ تاپ استوک
احادیث واتساپی همان اسرائیلیات است.
یاد وبلاگ نویسی هامون به خیر
مفسدین اقتصادی صندوق میزان در حاشیه امن
[عناوین آرشیوشده]
پیوندها
امام خامنه ای
کیهان
پاوانا
علیرضا قزوه
25میلیون رای(داداش احمد)
جنبش پیامکی
کلیپ های موبایل مبارز
حضور نور
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
مذهب عشق
بارقه های امید
توشه آخرت
نامه یک بهایی مسلمان شده
ویکی حزب الله
یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد
ایـــــــران آزاد
ایرانی مکتبی
همای رحمت
فازستان
ساعت به وقت کربلا
مناجات با عشق
سرباز حریم ولایت
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
سلام
بازدید امروز59
بازدید دیروز49
کل بازدید303351
نوشته های پیشین
آذر 1386
خرداد 1389
بهار 1389
تابستان 1389
از وبلاگ فیلتر شده پژواک
تابستان 89
پاییز 89
مهر 89
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
آبان 90
آذر 90
دی 90
بهمن 90
اسفند 90
فروردین 91
خرداد 91
اردیبهشت 91
تیر 91
مهر 91
شهریور 91
آبان 91
دی 91
آذر 91
بهمن 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
آبان 92
مرداد 92
خرداد 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مهر 93
مرداد 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
بهمن 94
اردیبهشت 94
اسفند 94
مرداد 96
بهمن 97
بهمن 96
 

 RSS